محمدحسین جانم ،محمدحسین جانم ،، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره
زهرا خانمزهرا خانم، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

❤خاطرات مرد کوچک❤

به مناسبت تولد عزیزترینم....

1393/1/17 13:08
1,293 بازدید
اشتراک گذاری

مرد من ورود به 30 سالگیت (16 فروردین) را تبریک میگویم ....


همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

 


نایت اسکین

.....

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم


تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت می مونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک


پسندها (1)

نظرات (13)

مامان محمدحسین
17 فروردین 93 13:11
عزیزم...عشقم.....تولدت مبارک.... امیدوارم سایه ات همیشه بالای سر من و محمدحسین بمونه....
الهام(مامان اميرحسين)
18 فروردین 93 18:46
تولدت همسرت خيييلي مبارك... ايشالا صد سال سايه اش بالاي سرتون باشه
مامان محمدحسین
پاسخ
ممنون عزیزم...
سعیده مامان آرتین
19 فروردین 93 9:09
مبارک باشه ایشالا سالیان سال سایشون بالا سر شما و محمدحسین جون باشه
مامان محمدحسین
پاسخ
ممنون عزیزم.....
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
19 فروردین 93 17:23
سلام سال نو مبارک . تولد بابایی محمد حسین هم مبارک براتون آرزوی سلامتی و شادی دارم
مامان محمدحسین
پاسخ
ممنون
آوايي ( لي لي )
20 فروردین 93 1:46
کاش يادت نرود روي اين نقطه ي پر رنگ بزرگ،.. بين ناباوري آدمها يک نفر مي خواهد که به يادت باشد،.. نکند کنج هياهو بروم از يادت..
آوايي ( لي لي )
20 فروردین 93 1:46
سلاممممممم تولد همسر محترمتون مبارك..... عاشقانه هاتون مستدام عزيزم
مامان محمدحسین
پاسخ
ممنون قربونت برم....
مامان یاسمن و محمد پارسا
22 فروردین 93 1:18
سلام تولدت مبارک بابای
مامان محمدحسین
پاسخ
ممنون عزیزم...
مامان نگار
24 فروردین 93 12:48
مبارکا باشه ایشال جشن تولد 120 سالگی بابای محمدحسین جان ایشالا سالهای سال در کنار هم و با عشق زندگی کنین
مامان محمدحسین
پاسخ
ممنونم...
مامان حدیثه سادات
24 فروردین 93 13:42
سلام الهام جون خوبی عزیزم؟ پسر گلت چطوره؟ سال نوتون مبارک. امیدوارم سال خوب و خوش و پربرکتی داشته باشی. تولد شوشو هم مبارک باشه. همیشه شادی انشاالله. به مامان گلت هم سلام مخصوص مارو برسون.
مامان محمدحسین
پاسخ
چشم حتما عزیزم...
سارا مامان محمدرضا
26 فروردین 93 16:51
باسلاممم. تولد همسر گرامیتون رو بهتون تبریک میگم. ایشالله 120 ساله شن.
سمانه(مامان سروش)
27 فروردین 93 0:53
آمین به دعای قشنگت!! ایشالا سایه جفتتون رو سر محمدحسن بمونه
الهام مامان علیرضا
31 فروردین 93 23:01
چه گل پسر رشیدی ماشاله مامانی این ستاره ها سرعت وبتون رو خیلی پایین آورده و نظرات بعد از چند بار ارسال ثبت میشه
مامانی مهربون
20 خرداد 93 11:15
ممنونم که به وبلباگم سر زدی و نظر دادی
مامان محمدحسین
پاسخ
خواهش عزیزم..