محمدحسین جانم ،محمدحسین جانم ،، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره
زهرا خانمزهرا خانم، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

❤خاطرات مرد کوچک❤

برای همسر فداکارم.....

1392/7/10 16:00
775 بازدید
اشتراک گذاری

در این چند روزی که محمد مریض بود، شوشوی گرامی خیلی خیلی هوای بنده رو داشتند (خداروشکر)

دلم نیومد ازش بابت این همه لطف تشکر نکنم.....

 

متشکرم برای همه وقتایی که منو به خنده واداشتی

برای همه ی وقتایی که به حرف هام گوش دادی

برای  همه ی وقتایی که به من جرات و شهامت دادی

 برای همه ی  وقتایی که منو در آغوش گرفتی

  برای همه ی وقتایی که با من شریک شدی

برای همه ی وقتایی که با من به گردش اومدی

برای همه ی وقتایی که خواستی در کنارم باشی

برای همه ی وقتایی که به من اعتماد کردی

برای همه ی وقتایی که منو تحسین کردی

برای همه ی وقتایی که باعث راحتی و آسایش من بودی

برای همه  ی وقتایی که گفتی "دوستت دارم"

برای همه ی وقتایی که در فکر من بودی

برای همه ی وقتایی که برام شادی آوردی

برای همه ی وقتایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی

برای همه ی وقتایی که دلتنگم بودی

برای همه ی وقتایی که به من دلداری دادی

برای همه ی وقتایی که تو چشمام نگاه کردی و صدای قلبمو شنیدی

 

 به خاطر همه اینها هیچ وقت فراموش نکن که :

لبخند به تو یعنی " عاشقانه دوستت دارم "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زی زی بانو
10 مهر 92 18:11
سلام عزیزم. منم قراره مرتاض زایمان کنم فقط مشکلم دوری از اونجاس.
زی زی بانو
10 مهر 92 18:12
خدا پسر گلتونو براتون نگه داره نفس ِ من دخمله
مامان نسترن
15 مهر 92 10:44
دست همسر مهربونت دردنکنه که همیشه به فکرته


آره واقعا....
مامان رادمهر جوجو
16 مهر 92 11:30
آفرین به این بابای مهربون و شوشوی زحمت کش
مامان امیر مهدی (سوده)
24 مهر 92 11:53
عزیز دلم امیدوارم همیشه کانون خانواده تان سرسبز و جمعتون جمع باشه و همیشه سالم و شاد کنار هم باشید.انشاالله عشق و محبت روی زندگی زیبایتان همیشه سایه بندازه ..از خوندن متن زیبات خیلی خیلی لذت بردم و همینطور اهنگ زیبای وبت...همیشه شاد باشی گلم.ممنون به خونه امیر مهدی سر زدی عزیزم .لینکت کردم.
مامان حدیثه سادات
27 آبان 92 16:12
خدا انشاالله عمر طولانی و با عزت به همسر فداکارت عطا کنه.. راستی تاریخ عقدتون رو اگه اشکالی نداره بهم بگو