محمدحسین جانم ،محمدحسین جانم ،، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره
زهرا خانمزهرا خانم، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

❤خاطرات مرد کوچک❤

16 ماهگی فندق من ....

1392/6/5 17:03
713 بازدید
اشتراک گذاری

پسر شیرین تر از عسلم، 16 ماهگیت مبارک.

باور کن از گذر زمان شاکی ام. صبح ها که از خواب پا میشم تا شب اینقدر ازت عکس می گیرم ، می ترسم این روزها از یادم بره. ولی نه مطمئنم شیرین کاری هات هیچ موقع از یادم نخواهد رفت. تو دوران بارداری همیشه تو دلم می گفتم اولین دفعه ای که می بینمت چی می گم.....

می دونی چی گفتم : خدایا به خاطر زیباییش و سلامتیش ممنون...

واقعا زیبا بودی... خدایا شکرت. امیدوارم این نعمت از هیچ مادری گرفته نشه....

محمدم، پسرم، زندگیم : دوست دارم، دوست دارم، دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاطفه
6 شهریور 92 17:49
مبارکت باشه خاله جون . ایشالله 160 سالگیت و مامانی بهت تبریک بگه.
مامان حدیثه سادات
22 آبان 92 2:13
زیبا نوشتی مامان مهربون. دعات هم خیلی قشنگه...... انشاالله