محمدحسین جانم ،محمدحسین جانم ،، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره
زهرا خانمزهرا خانم، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

❤خاطرات مرد کوچک❤

آقا محمدحسین و کارهایش(2) .....

1392/5/29 23:05
680 بازدید
اشتراک گذاری

1- نماز می خونه قلبقلبقلب  البته به شیوه قایم موشک!!!!!خندهخندهخنده

 

2- به مامان در آشپزی کمک می کنه (پسرم چون قدش به گاز نمیرسه کشوی زیر فر رو به جای صندلی انتخاب کرده و تازگی ها هم بلد شده درجه گاز رو با جرقه با هم بزنه تا شعله روشن بشه تعجبتعجبتعجبتعجببچم یه پا مکانیکه برا خودش)

3- وقتی کامپیوتر روشن میشه فلش یا رم ریدر رو برا مامان میاره از بس فداکارهقهقههقهقههقهقهه

4- قراره در آینده نقاش معروفی بشه ! این هم یه نمونه کارش:

5- عاشق آب بازی :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خواب گو
30 مرداد 92 1:10
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامان آرتین
30 مرداد 92 11:59
وای که تو چقدر شیطون شدی خاله


واقعا همینطوره خاله....
مامان رادمهر جوجو
2 شهریور 92 14:11
عزیزم خدا حفظش کنه چقدر فعال و بلا شده


ممنون خاله جونم. خدا رادمهر جونم رو حفظ کنه....
عاطفه مامان امیر پارسا
2 شهریور 92 23:48
عزیز دلم التماس دعا خاله جون ، شما نی نی ها کمترم بازیگوشی کنید راه دوری نمیره ها !
الهام (مامان امير حسين)
4 شهریور 92 16:52
قبول باشه عزيزم....

الهههي بميرم پسرتون مثل ربات كار ميكنه!!
ميگم برو الهام جون بچه ات رو گازه تا ته نگرفته!!
خيلي ببوسش شيطونكتو


مامان نسترن
5 شهریور 92 1:36
سلام عزیزم. شکار لحظه های داری ها. فوق العاده ان عکسات


ممنون عزیزم
بابای یسری جان
9 شهریور 92 19:39
با سلام
بعد از مدتی که نتوانستم به وبلاگ محمد حسین عزیزم بیام ، با دیدن این عکسها روحم تازه شد و فهمیدم این شیطنت ها خاص دختر من نیست که امانمان را بریده !! ماشاءالله محمد حسین جان هم خوب همه جا سرک می کشه
از طرف من ببوسیدش
برای عزیز دلم محمد حسین دوست داشتنی


ممنون از این همه محبت. شما نیز یسری جان را ببوسید....