محمدحسین جانم ،محمدحسین جانم ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
زهرا خانمزهرا خانم، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

❤خاطرات مرد کوچک❤

تولدت مبارک...

1393/2/4 16:52
2,129 بازدید
اشتراک گذاری

گروه گل یاس

 

عزیز دل مادر .... کوچک مرد مادر..... تولدت مبارک

باورم نمیشه به همین زودی 2 سال و 9 ماهه که پیشمی....

باورم نمیشه از اون روزایی که آرزو می کردم برای خودت مستقل بشی کلی گذشته....

بازم خداروشکر 2 سال زندگیت به خوبی طی شد.....

ببخش که امسال به دلایلی نتونستم تولدت رو خوب بگیرم...

 تم باب اسنجی برای تولدت انتخاب کرده بودم و حتی لباس هم تهیه کرده بودم ولی خب...

(دلیلش رو برات تو دفتر خاطراتت می نویسم)

خوشحالم تو بهاری دنیا اومدی که کلی مراسم داشتیم و داریم ...

16 فروردین : تولد بابایی

29 فروردین : تولد خاله زهرا (دختر خاله مامانی که از خواهر بهم نزدیکتره ، آخه مامانی آبجی ندارهگریه)

30 فروردین : سالگرد عقد دایی مهدی

31 فروردین : روز زن و مادر

1 اردیبهشت : تولد باباجون

4 اردیبهشت : تولد پسر گلم

24 اردیبهشت : تولد مامانی (خودم)

6 خرداد : تولد دایی ابوالفضل جونجونی (از شما فقط 4 سال بزرگتره)

 

گروه گل یاس
چند کلمه هم از بابایی بعد از حدود دو سال سکوت:
سلام
عزیزم تولدت مبارک
خیلی خوشحالم پسر گلی همچون شما و همسری مهربان  دارم.

:)
ان شاالله این روزها سخت هم بخوبی و خوشی بگذره و همه سربلند از آزمونها بیرون بیایم.
خوشحال خواهم بود حاصل عمرم را در آینده فردی سرافزار ببینم.
پسرم مادرت برایت خیلی زحمت کشید.
قدر دان زحمت هایش باش که بهشت زیر پای مادران است و...
این نوشته رو هم بعنوان یادگاری و هم به عنوان تشکر از زحمات مامان جونت نوشتم.
پیشاپیش تولد مامان هم مبارک باشه....
پسندها (4)

نظرات (27)

سمانه(مامان سروش)
4 اردیبهشت 93 12:52
تولد تولد تولدت مبارک قند عسل خاله ایشالا صد سال زنده باشی نازنین پسرم
مامان سمانه
6 اردیبهشت 93 17:55
دست آقای پدر هم درد نکنهخدا سایتونو از سر جوجه کوچولو کم نکنه
مامان کیمیا
7 اردیبهشت 93 1:25
تولدت مبارک عزیزدلم.ببخشید که کمی با تاخیرگفتم.ایشالله تولد 100سالگیت گلم
مامان نسترن
7 اردیبهشت 93 8:40
دوست گلم با یه هفته تاخیر روزت مبارک. می دونم که هر روز روز قدردانی از زحمات تو مامان گله.
بابا و مامان
9 اردیبهشت 93 16:10
تولدت مبارک عزیز دلم
مامان حدیث
10 اردیبهشت 93 0:57
تولدت مبارک . ایشالله صد ساله شی , نه صد و بیست ساله شی , نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی
عاطفه
14 اردیبهشت 93 1:23
اولا بَه بَه بَه به بابایی ! سورپرایزمون کردند ! چه قشنگ و چه جالب . دستشون درد نکنه . بعدش با تاخییر تبریک به گل پسر خودم که انقدر آقاس و هر روز دوست داشتنی تر از قبل میشه. انشالله جشن 120 سالگی اشو در کنار هم جشن بگیرید و هیچ دلیل ئ عذری نتونه برنامه تون و بهم بزنه. همیشه در کنار هم سلامت و شاد باشید دوست گلم براتون آرزوی بهترین ها رو دارم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
14 اردیبهشت 93 5:02
مبارکه
بابا و مامان
14 اردیبهشت 93 7:57
الهام مامان علیرضا
14 اردیبهشت 93 15:06
عجب تولد در تولدی شده و لازمه تبریک جانانه تقدیم کنیم محمد حسین عزیزم تبریک من و به مناسبت دو ساله شدن همراهیت با مامان و بابا بپذیر و البته عذرخواهی مو بابت تأخیر در تبریک
الهام مامان علیرضا
14 اردیبهشت 93 15:07
چه احساس قشنگی از آقای پدر
الهام مامان علیرضا
14 اردیبهشت 93 15:11
خصوصی
مامان(سیدحسین )
15 اردیبهشت 93 19:25
تولد،تولد،تولدت مبارک، بیا شمع هاروفوت کن که صدسال زنده باشی....
مامان امیرحسین
17 اردیبهشت 93 18:38
سلام اینجا چه قدر تولد بارونه انشالله همیشه دلتون خوش و لبتون خندون باشه خدا خانواده تون رو درکنار هم حفظ کنه تولدت همگی مخصوص مامان خونواده مبارک
گلاب(مامان حسنا سادات)
18 اردیبهشت 93 2:04
انگار دیر رسیدم به تولد ولی بازم تولدا مبارک انشالله عرض عمرتون بیشتر از طولش بشه
مامان نسترن
18 اردیبهشت 93 8:39
تولدت مبارک عزیزم. امیدوارم همیشه سالم باشی. به آرزوهای قشنگت برسی و راه زندگیتو از اول درست پیدا کنی
مامان ابولفضل
18 اردیبهشت 93 14:09
تولدت مبارك محمد حسين جان.. غصه نخور ماماني ايشالله سال بعد براش يه تولد خوشگل اونجور كه ميخواي ميگيري..... به ماهم سر بزن ماماني...
بابا و مامان
18 اردیبهشت 93 17:33
مــن و آوايي قــلــمــبــه
22 اردیبهشت 93 2:17
گاندی خطاب به معشوقه اش : خوبِ من ، هنر در فاصله هاست ... زیاد نزدیک به هم می سوزیم و زیاد دور از هم یخ می زنیم . تو ، نباید آنکسی باشی که من میخواهم ، و من نباید آنکسی باشم که تو میخواهی . کسی که تو از من می خواهی بسازی یا کمبودهایت هستند یا آرزوهایت . من باید بهترین خودم باشم برای تو و تو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من .... خوب ِ من ، هنرٍِِ ♥عشق♥ در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها . . .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
22 اردیبهشت 93 2:17
تمام اين مناسبت هاي زيبا رو بهتون تبريك و شادباش ميگم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
22 اردیبهشت 93 2:19
تولدت مبارك پسر نازم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
22 اردیبهشت 93 2:20
تولدت مبارك گل نازم
مامان بهاره
22 اردیبهشت 93 9:01
تولدت مبارک با تأخیر عزیزم الهی دورت بگردم قشنگ من انشاءا.. 200 ساله بشی گلم یه بوس آبدار
مامان بهاره
22 اردیبهشت 93 11:16
خاله جون خصوصی داری
مامان امیـــرحسیــــن
27 اردیبهشت 93 17:47
ببخشيد دير رسيدم.... تولدت مبارك عزيزم! صد ساله بشي... عكساي تولدش كو ماماني؟؟
مــن و آوايي قــلــمــبــه
10 خرداد 93 4:58
خواهر ببخش دير به دير ميام حسابي درگير آوام ... چون دختر بچس مدام از اين دكتر به اون دكتر ميبرمش تا مبادا در اينده مشكلي براي پاش پيش بياد ... خصوصي هم داري خواهر جون ... ممنونم كه مدام پيش ما مياي بي منت ... دوسسسست دارم شديداً .... گل پسر نازت رو هم ببوس
مامانی مهربون
20 خرداد 93 11:46
وای چه وبلاگ قشنگی