محمدحسین جانم ،محمدحسین جانم ،، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره
زهرا خانمزهرا خانم، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

❤خاطرات مرد کوچک❤

محمدحسین و کارهایش (4) ....

1392/8/3 21:35
671 بازدید
اشتراک گذاری

 - اول از همه عکس کادوی روز کودک رو که قولش رو داده بودم برات می ذارم:

- کوتاهی موهای محمدحسین جان:

- محمدحسین و موتورسواری :(به قول خودش هان هان)


- عاشق گربه خونه مامانی شدی ، تازه بلد شدی بری قفل درو باز کنی ، دمپایی بپوشی و تنها بری پیش هاپ هاپ(به گربه میگه هاپ هاپقهقههقهقههقهقهه)

اینم بچه اون گربه که شبا میاد پشت پنجره :

- وقتی چشای مامان و اسبت رو در میاری :

- عاشق بیرون رفتن مخصوصا تو کوچه ای :

- اینجا مثل دخترا عروسک نرگس رو محکم بغل کردی :

- برای مامانی سوت بزنی :

- پسری که از دیوار راست بالا میره :

- لوگو بازی مامانی و ایده پسری (دومی ایده ایشونه که از مدل مامانی خوشش نیومده!!!)

 

 

""""" حالا میرسیم به شیطنت های محمدحسین"""""

- فرار از تعویض پوشک :

- استفاده از متکا به عنوان سرسره :

- شیشه رو به دهنش میگیره خجالتخجالتخجالت:

- قند خوردن زیاد :


- تا توی ماشین میشینه درو باز میکنه: (عکسش مال وقتیه که درو باز کرده و آقای راننده دعواش کرده ، ناگفته نماند که دیگه تا تو ماشین میشینی درو قفل میکنیم)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان سمانه
2 آبان 92 13:10
ای جانم!نکنه مثل پسری من قند خوردنو آقای پدر یادش داده؟
مامان سمانه
2 آبان 92 13:10
دستت پر از ستاره وجانت پر از بهار! عیدتان مبارک
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 آبان 92 17:11
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا
الهام(مامان اميرحسين)
3 آبان 92 17:15
مبارك كادوت باشه سيطونك!!! بووووس
عاطفه
3 آبان 92 20:33
چقدر بچه هامون بهم شبیه اند ! انگار با این پست کارهای امیرپارسا رو مرور کردم ! خدا به ما صبر بده و به اینا سلامتی ! با این همه بازیگوشیشون. بخاریتونم وصل کردید ؟
عاطفه
3 آبان 92 20:34
چی بهت بگم مهربونم ؟ چه جوری تشکر کنم که لایقت باشه ؟ خیلی شرمنده ام کردی ! عکسای پسرک محشر بود . یه دنیا ممنونتم ایشالله بتونم جبران کنم
الهام مامان علیرضا
4 آبان 92 17:36
فدای این گل پسر خلاق
عجب لگو بازی جالبی از خودتون ارائه دادید مادر و پسر فعال
موهات خیلی ناز شده خاله جون
کادوی روز کودک مبارک عزیزم






بابای یسری جان
7 آبان 92 16:39
با سلام
جالب بود کارهای محمد حسین جان و جالبتر اینکه این بچه ها چقدر کارهاشون شبیه همدیگه است .
خیلی قشنگ به تصویر کشیدید آنچه را که این روزها گل پسرمون انجام می دهد.
برای محمد حسین عزیزم


مامان حدیثه سادات
27 آبان 92 16:10
عزیز دلم خیلی عکسات قشنگه.. از دست این بچه ها که قند دوست دارن. بخدا منم خسته شدم از بس قند رو از دستش قایم کردم.
پرهام ومامانش
20 آذر 92 23:02
خدا براتون حفظش کنه خیلی کاراش شبیه پسر من البته خرابکاریاش شاید برای ماه تولدشونه خوشحال شدم از اشنایتون لینکتون کردم تا بهتون سر بزنم بوس برای اقا محمد