محمدحسین جانم ،محمدحسین جانم ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
زهرا خانمزهرا خانم، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

❤خاطرات مرد کوچک❤

25 ماهگیت مبارک...

1393/3/4 12:05
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم....

ورودت به 25 ماهگی رو تبریک میگم...

این روزا دلم خیلی گرفته و از دست روزگار بسی ناراحتم...

شما هم به دلیل مشکلات ما کمی عصبی شدی... اصلا با بچه های دیگه سازش نداری.... تموم وسایل بازی رو برای خودت میخوای ومن از این موضوع خیلی نگران و ناراحتم...

امیدوارم مثل تموم مراحل زندگی اینم به سرعت سپری بشه ......

خدا رو شکر تو مرحله پوشک گیری موفق بودی و فقط شبا پوشک میشی اونم به خاطر تنبلی مامانه ... خب حوصله ام نمیشه از خوابم بزنم و شما رو دستشویی ببرم....

دوستای گلم برای حل مشکلاتم شدیدا محتاج دعاهای گرم شما عزیزان هستم..غمگین

پسندها (6)

نظرات (17)

مامان امیـــرحسیــــن
4 خرداد 93 15:08
غم های زمانه ام که بی حد باشد یا آب و هوای دل من بد باشد در تَق تَقِ این قطار حل خواهد شد وقتی حرکت به سمت “مشهد” باشد ! دعاگوتون هستم اگه لایق باشم عزیزم
مامانی درسا
4 خرداد 93 15:31
مبارک باشه عزیز دل .... مامانی انشاالله روزگارتون خوش و حالتون خوش تر میشه عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
4 خرداد 93 16:21
ای وااای من دوست جووونی چرا عزیزم براتون ناراحت شدم چی شده مگه مواظب خودتون باشید اگه قابل باشیم براتون دعاا میکنیم
زهرا مامان ایلیا جون
5 خرداد 93 2:06
عزززیزم برات رمز و خصوصی گذاشتم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
5 خرداد 93 9:40
سلام عزیزم خدا نکنه شما ناراحت باشید و مشکل داشته باشید امیدوارم هرچه زودتر و به زودی زود خبرهای خوب از شما بشنویم و مشکل پیش اومده از منزل شما بره بیرون در این مواقع خیلی خیلی هوای نی نی ها را باید داشته باشیم چون نی نی ها آسیب پذیرتر از ما هستند خدای نکرده اگر براثر مشکلات بزرگترها ضربه روحی بخورند تا آخر عمر جبران ناپذیره خیلی خیلی مواظب خودتون باشید دوستتون دارم و به حق اسم قشنگ محمدحسین و صاحب نامش که فردا روز بعثته خودش برای حل مشکل شما شفاعت بکنه و این مشکل برطرف بشه الهی آمینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن و بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثث
مامان بهاره
5 خرداد 93 9:44
راستی مامان خانوم تولدت با تأخیر مبارک انشاءا.. 150 سال با سلامتی و شادی و خوشبختی در کنار محمدحسین قندعسل و همسرتون روزگار را به خوبی سپری کنید الهی آمین
الهام مامان علیرضا
5 خرداد 93 16:16
عزیزم با تمام وجود براتون رفع مشکلات و شادکامی رو آرزو می کنم نگران محمد حسین عزیزم نباش بچه ها هر عادتی رو یه مدت دارند بعد یادشون میره
مامان امیرحسین
7 خرداد 93 16:00
براتون دعا میکنم امیدوارم روزای سختتون زود بگذره و دوباره ارامش روزگارتونو خوش کنه هرکه در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند محمدحسین جان25 ماهگیت مبارک عزیزم
زهرا
8 خرداد 93 11:29
سلام عزيزم خوبي؟ دلم ميخواد همونطور كه دلگرمم كردي بهت بگم بالاسرت خدا و رو زمين يه عالمه دل مهربون باهاته. من همچين لياقتي ندارم اما به عنوان يه خواهر كوچيكتر آرزو ميكنم هر چي شاديه نصيب خودتو همستو گل پسرتو زندگيت شه. آرزو ميكنم حتي بزرگترين غصه ها در پناه خداي مهربون برات از كوچكترين ذره موجود تو عالم هستي كوچيكتر باشه. همينكه 25 ماهه مادري, چيزي كه خيلي ها تو حسرتش هستن به هر دليلي فعلا ندارن بدون خدا خيلي دوستت داره و هواتو هم داره بيشتر از اونكه فكرشو بكنيم, بيشتر از اونكه يادش بكنيم و سراغش بريم. پس محكم باش. برو خصوصي
مــن و آوايي قــلــمــبــه
10 خرداد 93 4:54
خيلي ناراحت شدم خواهر جون انشالله مشكلت هرچي كه هست زودتر برطرف شه
عاطفه
10 خرداد 93 8:47
انشالله هرچی هست زودتر تموم شه و شادی تو دلت اشیون کنه مهربونم. فکر پسرک نازنینت و نکن که دردت اون وقت هزار برابر میشه، خدا خودش هوای این فرشته های ناز و داره. در اسرع وقت هم تنبلی و بذار کنار دوست گلم و پوشک شب و بگیر و بیا برای ما مراحل این پروسه سنگین و شرح بده تا ما هم شروع کنیم. منتظر خبرای خوب میمونم
مامان ابولفضل
10 خرداد 93 13:43
ورودت به 25 ماهگي مبارك گل پسر... اين روزا همه درگير مشكلات هستن اميدوارم مشكلات شما هم به زودي حل بشه
مامان ماردین
10 خرداد 93 14:03
سلام عزیز امیدوارم رفع کسالت شده باشه و همیشه شاد باشی وبلاگ گل پسرت مثل خودش شیرینه به ماهم سر بزن اگه موافق باشین تبادل لینک کنیم منتظرتون هستم
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 خرداد 93 17:52
وای خدا نکنه عزیزم امیدوارم هر مشگلی هست به زودی حل بشه عزیز دلم 25 ماهگیت مبارک
الهام
11 خرداد 93 21:20
ما متوجه نشدیم باید درخواست رمز کنیم یا نه؟ آیا این مطلب فقط برای خاله ساراست؟ در هر صورت برای ابراز ارادت پیغام گذاشتیم
مامان حدیثه سادات
27 خرداد 93 16:46
25 ماهگیت مبارک عزیزم.. خصوصی داری الهام
مامان ماردین
15 تیر 93 15:02
خیلی ناناسه گوگولی مگولیت